понедељак, 6. децембар 2021.

Svet kroz ružičaste naočare

   


             Neko mi je nedavno rekao (možda će se prepoznati), "Ti gledaš svet kroz ružičaste naočare". Jeste, u pravu je, imam neke, čak su u obliku srca.

      Skinem ih ponekad i postanem "Karen". Psujem i derem se. Gunđam. Uhvatim sebe kako razumem onog klinca što je izbo random ljude na ulici jer "su se širili previše". Hoću nekog da ošamarim. Nervira me što svi imaju mišljenje. Nerviraju me glupi. Još više me nerviraju oni što mislie da su pametni. Nervira me kad neko kija, mrzim kad neko jede. Nervira me kad muzika previše liči na radio, izluđuje me kad se neko dere. Psujem onog što je skin'o auspuh sa motora pa u ponoć pokušava da ispadne "faca" (je l' se još tako kaže?), ide mi na živce onaj što je leg'o na sirenu da mu se skloni neki magarac što ga je zagradio na parkingu. Nervira me i taj što ga je zagradio, parkirao se k'o krava (mokrinska). Nervira me što crveno na semaforu traje sedam sati a zeleno četiri sekunde. Nerviraju me i oni što prelaze na crveno. Nervira me gužva na kasi i "glupava kasirka", nadrkani taksista i vremenska prognoza. I ona što kaže "sutra će vam trebati kišobran". Nervira me i voditeljka Slagalice, i prodavci na pijaci koji me zovu "komšinice". Nervira me... Sve me nervira!
     To nisam ja! To nije moj svet! U mom svetu ljudi su bitni drugim ljudima. Putujem juče busom iz Novog Sada za Zrenjanin, svi su predivno ljubazni. Vozač kaže "Izvinite, ne rade mi zadnja vrata", svi putnici izlaze na prednja "Nema veze, nije nikakav problem, hvala, prijatno". Moj svet je nešto kao božićni film. Pomalo naivan, neki bi rekli infantilan, ali tu mi je lepo. Ne trudim se da me silom vole, ali tužna sam ako me ne vole. Smejem se do suza i kad nikom drugom nije smešno, plačem ako mi se plače čak i kad me svi vide. Razbiću nešto ako me pogodi pesma, daću sve novce svircima ako mi je "ćef", a na sutra ću misliti kad postane danas. Prećutim nekad kad mi nije pravo, samo da se ne svađam. I biće mi lepše ako ne dobijem baš sve što sam naumila, ako sam dobila mir. Nekad ispadnem glupa. Ponekad sam ružna, debela i raščupana. Ponekad sam baš jako lepa. Stanem ispred ogledala pa se naglas divim. Nekad sam najbolja u svemu, a nekad totalni šeprtlja. Prospem teglu kafe po šporetu, pa je ne počistim još dva sata, igram se. Ispustim hranu na pod, dunem i pojedem (pravilo pet sekundi). Smejem se glupim vicevima. Gledam romantične filmove. Izjavim iskrenu i večnu ljubav plišanom medvedu sa "šonglavom" glavom. Vezujem se za predmete. Nekad imam osećaj da imam viška ljubavi, da hoće srce da mi izađe kroz uši. Često ne razumem zašto se i svi ostali ne osećaju tako. Nekad sam glasna i dosadna. Nekad ne slušam, nekad previše pričam o sebi (kao i sad, uostalom). Sve stvari i pojave na svetu u mojoj glavi imaju neku boju. Sreća mi je najvažnija životna vrednost. Nekad sam iritantno presrećna. Upljujem se da objasnim nešto što mi je baš jako bitno (iako je najčešće u pitanju nešto totalno nevažno). Nekad ću satima i sa puno emocija  pričati o hrani. Napravim zgroženu facu i pljunem u tanjir i u najekskluzivnijem restoranu ako naletim na nešto gadno, ljigavo, rogato... Plačem ako se jako udarim (ispečem i sl).  "Pokupim" tuđe emocije. Zato i volim kad su svi srećni. Ne želim da menjam svet, samo ljude. Samo sam najobičniji čovek, ništa više i ništa manje. 
      Moj svet je u boji. Nije pink. Nervira me "pink".

Нема коментара:

Постави коментар